Przejdź do treści Przejdź do menu

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie w ramach naszej strony internetowej korzystamy z plików cookies. Pliki cookies umożliwiają nam zapewnienie prawidłowego działania naszej strony internetowej oraz realizację jej funkcji.

Wykorzystywane w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu internetowego. Dzięki tym plikom nasz serwis internetowy jest wyświetlany prawidłowo oraz możesz z niego korzystać w bezpieczny sposób. Te pliki cookies są zawsze aktywne, chyba że zmodyfikujesz ustawienia swojej przeglądarki internetowej, co jednak może skutkować nieprawidłowym wyświetlaniem serwisu internetowego.

RAMOWY ROZKŁAD DNIA

RAMOWY ROZKŁAD DNIA     6:30 - 16:30

W poszczególnych grupach pory poszczególnych aktywności różnią się i wynikają z godzin pracy danego oddziału przedszkolnego.

  •   SCHODZENIE SIĘ DZIECI

czynności opiekuńcze i organizacyjne, zabawy dowolne, rozmowy indywidualne z dziećmi, kontakty z rodzicami

  • WSPIERANIE ROZWOJU POPRZEZ

zabawy integracyjne, ćwiczenia mowy, artykulacyjne, oddechowe itp., zabawy ruchowe, kołowe i ze śpiewem, zabawy konstrukcyjne, zabawy dydaktyczne

  • PRZYGOTOWANIE DO ŚNIADANIA

porządkowanie sali po zabawie, zabiegi higieniczne, czynności samoobsłogowe

  • ŚNIADANIE

wyrabianie zasad dobrego wychowania, wyrabianie nawyków higieniczno - kulturalnych, mycie zębów

  • WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECI POPRZEZ:

zajęcia dydaktyczne różnego typu, przebywanie na świeżym powietrzu, wycieczki, spacery, obserwacje przyrodnicze, tworzenie okazji do obserwowania, eksperymentowania, odkrywania, podejmowania zabaw badawczych, konstrukcyjno - technicznych, wspieranie działań twórczych poprzez kontakt ze sztuką, muzyką, literaturą, gry i zabawy ruchowe

  • PRZYGOTOWANIE DO OBIADU

zabiegi higieniczne, czynności samoobsługowe

  • OBIAD

samodzielne spożywanie posiłków, wyrabianie nawyków higieniczno - kulturalnych

  • ODPOCZYNEK I ZABAWY PO OBIEDZIE

leżakowanie, słuchanie bajek, relaksacja, zabawy dowolne, przebywanie na świeżym powietrzu

  • PRZYGOTOWANIE DO PODWIECZORKU

zabiegi higieniczne, czynności samoobsługowe

  • PODWIECZOREK

samodzielne spożywanie posiłków, wyrabianie nawyków higieniczno - kulturalnych

  • ROZCHODZENIE SIĘ DZIECI

swobodne zabawy w sali lub ogrodzie, słuchanie bajek, tworzenie warunków do aktywności ruchowej dzieci, tworzenie sytuacji rozwijających indywidualne zdolności i zainteresowania dzieci, prace porządkowe, kontakty z rodzicami

ZAJĘCIA W POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCIACH DNIA MOGĄ BYĆ Z PRZYCZYN OBIEKTYWNYCH ZAMIENNE.